АДМІНІСТРАТОРИ
з 11:00 до 19:00, Нд. Пн.-вихідні дні
(0412) 22-24-55
КВИТКОВА КАСА
з 11:00 до 19:00, Нд. Пн.- вихідні дні
(0412) 47-33-88

ВІЗИТ ДО ТЕАТРУ

Головна / Візит до театру / Інформація для осіб з особливими потребами

Витяг з Положення про супровід (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в КП Житомирському академічному українському музично-драматичному театрі ім. І. А. Кочерги

1.3. Це ПОЛОЖЕННЯ визначає дії відповідальних осіб - супроводжувачів щодо забезпечення Особам, що потребують допомоги, зручності та комфортності перебування в театрі, створення умов якісного обслуговування.

1.4. Послуги із супроводу надаються особам, що потребують допомоги, на безоплатній основі, щоденно, відповідно до графіка роботи театру.

1.5. Відповідальна особа - супроводжувач зобов’язана в разі звернення до Театру Осіб, що потребують допомоги, надавати консультації щодо напрямків руху, забезпечувати супровід цих осіб та, якщо потрібно, надавати фізичну допомогу.

1.6. Для отримання допомоги щодо супроводу та надання інформації особі, що потребує допомоги, необхідно:

- по можливості, зателефонувати до Театру:

- адміністратори - (0412) 47-33-94;

- каса квиткова - (0412) 47-33-88;

- та повідомити про дату візиту до Театру;

- завчасно прибути до будівлі Театру (м. Житомир, м-н Соборний, б. 6);

- при відвідуванні квиткової каси Театру – натиснути кнопку для виклику персоналу, яка розташована біля касового входу в Театр;

- при відвідуванні вистави, що проходить на основній або на малій сцені Театру – натиснути кнопку для виклику персоналу, яка розташована біля центрального входу в Театр;

- після отримання звукового сигналу з оповіщувача, розташованого в кабінеті адміністрації, черговий персонал виходить до глядача для уточнення питання супроводження по території Театру.

2. Порядок супроводу (надання допомоги) особам, що потребують допомоги:

2.1 Працівник сторожової охорони, каси квиткової у разі прибуття особи, що потребує допомоги, повинен негайно доповісти про це чергового адміністратора та надалі виконувати його вказівки щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в Театрі вищезазначеній Особі.

2.2. Адміністратор Театру зобов’язаний у разі одержання інформації про прибуття особи, що потребує допомоги, з’ясувати мету її візиту. У першочерговому порядку уточнюється, якої допомоги потребує дана особа та про необхідність супроводу.

2.3. Черговий адміністратор зобов’язаний надати особі, що потребує допомоги, необхідний супровід (допомогу) та залучити помічника – відповідальну особу - супроводжувача.

Відповідальна особа - супроводжувач:

- пропонує Особі, що потребує допомоги, проїхати/пройти до входу в Театр;

-пропонує Особі, що потребує допомоги, свої послуги щодо здачі верхнього одягу до гардеробу Театру;

- інформує Особу, що потребує допомоги, про розташування вбиралень в Театрі;

- надає інформацію про послуги театру або придбання квитків;

- переміщує Особу, що потребує допомоги, до фойє Театру або до місця перегляду вистави (в 1-му ряду партеру основної сцени або 1-му ряду малої сцени, або місця за придбаним квитком);

- після показу вистави переміщує Особу, що потребує допомоги, у фойє Театру або до іншого місця Театру;

- отримує в гардеробі Театру верхній одяг Особи, що потребує допомоги.

2.4. Після закінчення візиту Особи, що потребує допомоги, організує супровід даної Особи до виходу з Театру на вулицю до центрального входу в Театр.

2.5. Про всі зауваження, побажання та пропозиції, що надійшли від Осіб, що потребують допомоги, відповідальна особа - супроводжувач має негайно доповісти адміністрації Театру.