АДМІНІСТРАТОРИ
з 11:00 до 19:00, Нд. Пн.-вихідні дні
(0412) 47-00-76
КВИТКОВА КАСА
з 11:00 до 19:00, Нд. Пн.- вихідні дні
(0412) 47-33-88

Одруження

24
червня 18:30
Одруження
Постановка Петром Авраменком «Одруження» за однойменною п’єсою М.В.Гоголя лише підтвердила істину: режисер, який створив свій власний художній всесвіт, ніколи не буде вторинним по відношенню до драматичного тексту. Не знаю, чи був би задоволений Гоголь, але глядач залишає театральну залу після вистави у захваті.

«Одруження» Петра Авраменка - це відкриття в гоголівському класичному тексті того, що не підкоряється законам швидкоплинного часу. ЇЇ пафосом, її суттю став образ Храму, який протягом всієї вистави зводять з волі режисера, аби не щезала духовність, як вічне і нетлінне. Режисер – зрозумів і втілив своєрідність гоголівського сміху і подав його у вишуканій формі вистави-жарту.

Таке розуміння жанрової природи вистави дозволило і акторам розкрити грані свого хисту. Безумовним успіхом вистави є образ Подкольосіна у виконанні Віталія Рогутського . Глибока драматична актриса Олена Заведія несподівано яскраво розкриває комічні грані свого характеру.

Буквально полонить глядача тонким гумором народний артист України Микола Карпович та заслужений артист України Олександр Шкарупа (Яїчниця). Яскраво вирішив свою роль Онучкін у виконанні Сергія Артеменка одночасно комічний і трагічний. А сцени за участю заслуженої артистки України Лілії Берелет (Арина Пантелеймонівна) і заслуженої артистки України Ольги Карпович (Фекла Иванівна) буквально насичені озоном комічного духу. І яскравий початок вистави багато в чому залежить від блискучих імпровізацій саркастичного Дениса Кокарєва (Степан) та іронічної Юлії Іваницької та Вікторії Горлінської (Дуняша).

На кону володарює дух співтворчості. І в такому ансамблі чути голос не лише акторів, але й оркестру (концертмейстер – Оксана Лисенко). Він визначає музичний лейтмотив вистави та її емоційну атмосферу. Вишукано і епічно звучить хор (прекрасний дебют хормейстера Алли Кушнір). Виразною є пластика деяких мізансцен, поставлених Анною Перепелицею.

І за всім цим – постать режисера, для якого театр – це храм любові до людини, світла і краси. Тому-то і молитва, яка звучить на початку вистави, і Храм, який постає у фіналі вистави, – це не лише складові наскрізної метафори, яка надає старовинному сюжету сучасного звучання, а безкомпромісно заявлена позиція митця.

(Рецензія на виставу від професора О.Чиркова)

Дійові особи та виконавці:
Агафія Тихонівна - О. Заведія,
Орина Пантелеймонівна - з.а.України Л.Берелет, І.Оксютович
Фекла Іванівна - з.а.України О. Карпович, з.д.м.Польщі Т. Соломійчук, О.Петрівська, Зайковська Н.
Подкольосін - В. Рогутський
Кочкарьов - В. Вербельчук, Д. Зіневич
Яїчниця - н.а.України М. Карпович, з.а.України О. Шкарупа
Анучкін - С. Артеменко
Жевакін - П. Неумивакін
Дуняшка - Ю. Іваницька, В. Горлінська
Степан - Д. Кокорєв, М. Лабознюк
АФІША КВИТКИ